Veelgestelde vragen2019-10-01T13:15:39+02:00

VEELGESTELDE VRAGEN

Hieronder vind je enkele antwoorden op veelgestelde vragen. Heb je nog een vraag en zit het antwoord er niet tussen? Stuur het gerust op via ons contactformulier, ik geef snel antwoord en neem deze vraag mee op in deze lijst.

Hoe lang kan ik mijn gerecht bewaren?2020-06-17T09:19:41+02:00

Deze informatie kan u terugvinden op het etiket van uw maaltijd bij THT (Tenminste Houdbaar Tot).

De gerechten zouden kunnen ingevrozen worden maar daar zijn wij uiteraard geen fan van, vers smaken ze altijd beter! Indien u toch wenst in te vriezen doe dit dan onmiddellijk bij levering en consumeer het binnen de maand.

Ik ben allergisch voor bepaalde producten, waar vind ik de allergenen?2020-06-17T09:19:41+02:00

Op de website staan bij elk gerecht de allergenen vermeld.

Ik wil graag onze catering laten verzorgen door Deluisious2020-06-17T09:19:41+02:00

Onze catering mogelijkheden zijn volledig op maat, contacteer ons om de opties te bespreken.

Hoe plaats ik mijn bestelling?2021-10-11T09:43:23+02:00

Bestel hier je gerechten en extra’s tot 17u. voor de volgende dag. Op de pagina “Werkwijze” wordt alles nog eens in detail uitgelegd. Is er toch iets niet duidelijk? Stuur ons gerust een mailtje op info@deluisious.be

Welke maaltijden zijn er voorzien?2020-06-17T09:19:41+02:00

U heeft de keuze uit een vast menu voorzien van een vlees-, vis- en vegetarisch gerecht. Wekelijks zal er ook een nieuw weekgerecht aangeboden worden dat kan variëren van vlees, vis of vegetarisch. U kan bij de kant-en-klare gerechten meestal ook een optie kiezen van extra slaatje of extra portie “gezonde” koolhydraten wanneer u bvb gesport hebt of voor de kinderen.

Verder zullen er elke week ook 2 verse soepen voorgesteld worden. U kan bij de soepen meestal ook een optie kiezen van balletjes of een speltbroodje of soms extra kruiden of kaas.

Voor de ontbijtproducten en tussendoortjes is er een vast uitgebreid aanbod.

Hoe zit het met jullie verpakking?2020-06-17T09:19:41+02:00

Al onze verse producten en draagtassen worden in ecologische verpakking geleverd. Dit wil zeggen dat deze 100% composteerbaar is, van de houten bakjes tot kartonnen bekers. Zelfs de plastic folie, plastic deksels en plastic potjes zijn gemaakt uit bioplastic (PLA) wat licht én stevig is, milieuvriendelijk en bovendien dus volledig composteerbaar.

Onze gezonde voeding vraagt om een gezonde houding en wereld!

Kan ik in de winkel ook gerechten ophalen zonder bestelling?2022-06-30T09:53:41+02:00

Ja, dat kan! Wij zorgen steeds voor voldoende voorraad van onze gezonde gerechten, zodat je tijdens de openingsuren van de winkel kan binnenspringen voor een lekkere lunch, tussendoortje of avondmaal.

Hoe betaal ik mijn bestelling?2020-06-17T09:19:42+02:00

Wanneer u online uw bestelling plaatst kan u betalen met Bancontact, de rechtstreekse betaalterminals van KBC, Belfius of ING of via de betaalterminal van je eigen bank via SOFORT.

Kan ik mijn bestelling ook laten leveren?2024-06-03T12:08:28+02:00

Bij de bestelling kan je kiezen voor de optie “levering”, daar betaal je 7€ extra voor. Bij een bestelling van meer dan €50 vallen de leveringskosten weg dus spreek af met familie, buren, vrienden of collega’s om samen een bestelling te plaatsen!

Wij leveren aan volgende postcodes in het Waasland op dinsdag (onze maaltijden blijven telkens een paar dagen goed):

  • 9100 Sint-Niklaas
  • 9111 Belsele
  • 9112 Sinaai
  • 9140 Elversele
  • 9220 Hamme – Zogge – Moerzeke
  • 9240 Zele
  • 9250 Waasmunster – Sombeke

Wij leveren aan volgende postcodes in Antwerpen op woensdag (onze maaltijden blijven telkens een paar dagen goed):

  • 2900 Schoten
  • 2970 Schilde & ‘s Gravenwezel
  • 2240 Massenhoven / Zandhoven / Viersel
  • 2520 Oelegem

Wij leveren tijdens bepaalde tijdssloten, jouw voorkeur kan je doorgeven tijdens het afrekenen :

  • Tussen 16u30 en 18u
  • Tussen 18u en 19u

Als je niet thuis zou zijn voor levering kan je bij jouw bestelling altijd melden om het bij de buren te laten leveren (naam + huisnummer melden aub).

Gelieve asap contact op te nemen op +32 475 56 70 87 als je niet thuis bent en er is niemand die de bestelling kan aannemen, dan nemen we deze terug mee en dien je deze af te halen.

Hoe moet ik mijn gerecht opwarmen?2020-06-17T09:19:41+02:00

Deze informatie kan u tevens terugvinden op het etiket van uw maaltijd.

Waar komen jullie producten vandaan?2020-06-17T09:19:41+02:00

Onze kant-en-klare-maaltijden, soepen en snacks worden allemaal zorgvuldig in onze kleinkeuken vers klaargemaakt en werken met lokale leveranciers uit eigen streek.

Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?2024-04-08T10:00:30+02:00

Afhalen kan op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag tussen 16u00 en 16u30.

Het adres van ons afhaalpunt is: Lange Lobroekstraat 164, 2000 Antwerpen

Ga naar de bovenkant